7.0.2
Dohoda o provedení práce – domovník a údržbář
JUDr. Alena Čechtická, Ph. D.
Vzor ke stažení najdete zde.
NahoruDOHODA O PROVEDENÍ PRÁCE
(dále jen "Dohoda")
uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku
podle ust. § 75 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce ("zákoník práce") mezi
Společenstvím vlastníků jednotek domu č.p. 111 a 112, Praha 10
se sídlem Jabloňová 111, Zahradní město, 106 00 Praha 10
zapsaným v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl S, vložka 1212,
IČ: 23456789
zastoupeným panem Jiřím Janečkem, předsedou výboru a panem Aloisem Vomáčkou, členem výboru
na straně jedné
(dále jen "zaměstnavatel")
a
panem Janem Novákem
dat. nar. 114.11.2000, bytem Polní 33, 170 00 Praha 7
na straně druhé
(dále jen "zaměstnanec")
následovně:
- Zaměstnanec se zavazuje vykonávat pro zaměstnavatele tuto práci (pracovní úkol): domovník-údržbář
- V rámci pracovního úkolu sjednaného pod bodem 1) bude zaměstnanec vykonávat následující činnosti v domech č. 111 a 112, Praha 10:
- Provádění pravidelných obchůzek, obhlídek a kontrol stavu obou výše uvedených domů včetně příslušných technických zařízení, a to v následující formě a rozsahu:
- -
kontrola vnitřních částí domů za účelem průběžného prověřování čistoty chodeb a společných vnitřních prostor, kočárkáren, sklepních chodeb, místností pro údržbu a úklid a podzemních garáží;
- -
kontrola funkčnosti osvětlení chodeb a schodišť;
- -
kontrola stavu podzemních garáží, funkčnosti osvětlení garáží a sklepů;
- -
kontrola stavu venkovních prostor obou domů, venkovních parkovacích ploch, fasád domů a funkčnosti svodů dešťové vody (chrliče, žlaby, okapové svody apod.);
- -
kontrola správné funkčnosti systému centrálního zamykání vchodových dveří do obou domů a správné funkce automatického zavírání dveří "brano";
- -
zajištění předávání náhradních klíčů, čipů od vjezdu do garáží a parkovacích karet objednaných vlastníky bytových jednotek v předmětných domech;
- -
kontrola technických zařízení v objektu, zejména sledování funkčnosti zařízení pro přívod a distribuci teplé užitkové vody, studené vody, tepla, elektrické energie a protipožární signalizace;
- Provádění drobné údržby, a to v následující formě a rozsahu:
- -
zajišťování drobných oprav obou domů, zejména drobných oprav funkčnosti osvětlení, dveří, zámků, malby apod., to vše v návaznosti na zjištění získaná při provádění prohlídek a kontrol uvedených shora pod písm. a);
- -
udržování čistoty a pořádku v technických místnostech a ve společných venkovních prostorách obou domů;
- -
zajištění péče o vysázenou zeleň, odklízení spadaného listí;
- -
bezodkladné odklízení sněhu z pochozích ploch venkovních společných prostor obou domů v případě vzniku takové potřeby;
- -
neprodlené informování některého z členů výboru zaměstnavatele o případném zjištění havárie vody, plynu, elektřiny či tepla, požáru či jakékoli jiné naléhavé události obdobného charakteru v předmětných domech, nebo o případném zjištění potřeby opravy většího rozsahu či potřeby zajištění specializovaného odborníka za účelem odstranění vzniklé závady či poruchy
- Provádění písemných záznamů o provedených kontrolách technického zařízení a písemných záznamů o zjištění a odstranění závad obsahujících tyto předepsané náležitosti:
- -
Zápis o provedené kontrole: datum provedení kontroly, rozsah kontroly, výsledek kontroly a podpis zaměstnance;
- -
Zápis o zjištění a odstranění závad: datum zjištění závady, popis zjištěné závady, způsob odstranění závady, datum odstranění závady a podpis zaměstnance; v případě, že závadu odstranila jiná osoba než zaměstnanec (např. specializovaný odborník), musí záznam obsahovat i údaje o této třetí osobě.
II.
- Zaměstnanec bude vykonávat sjednaný pracovní úkol v následujícím místě: Jabloňová č.p. 111 a 112, Praha 10. K výkonu sjednaných činností je zaměstnanec oprávněn využívat vyčleněné prostory v přízemí domu č.p. 111.
- Zaměstnanec začne vykonávat sjednaný pracovní úkol od 01.04.2024.
- Zaměstnanec bude vykonávat sjednané činnosti nejméně dvakrát týdně, a to v úterý a ve čtvrtek v rozsahu 6 hodin týdně. Přesné rozvržení pracovní doby do jednotlivých dnů předchozí věty přizpůsobí zaměstnanec vždy aktuálním provozním potřebám v obou domech (např. dle počtu hlášených závad apod.). Zaměstnanec je povinen vykonávat práci vždy v dopoledních hodinách (tj. v rozmezí od 06.00 hod do 12.00 hod). Mimo pracovní dobu uvedenou shora je zaměstnanec povinen vykonávat práci na základě pokynu zaměstnavatele nebo dohody s ním v případě, kdy vyvstane taková potřeba z důvodu nutnosti neodkladného řešení mimořádných událostí – např. havárie vody, plynu, elektřiny či topení v domě, požár, uvolnění velkého množství sněhu ze střechy atd.
- Zaměstnanec je povinen zaslat zaměstnavateli každé pondělí do 12.00 hod na jeho…